سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقل می کنند که امام صادق علیه السلام این دو بیت را بارها برای مَثَل زدن می خواند [کنز الفوائد]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :12
کل بازدید :64266
تعداد کل یاداشته ها : 86
103/2/8
12:17 ص

1- مینیاتور نوین                             http://miniturenovin.persianblog.ir/

این وبلاگ متعلق به یک بانوی هنرمند به نام فاطمه کمانه هست. در میان پستهای این وبلاگ بخشهایی چون اموزش(نقاشی ، طراحی، هنرهای دکوراتیو مثل برجسته کاری، کار روی شیشه و چوب و سفال و...) ، مقالات مربوط به اطلاعات هنری و  معرفی هنرمندان و آثارشان و نیز موزه های هنری ،بخش فروش آثار هنری و آثار هنرجویان دیده می شود.

این وبلاگ مرجع خوبی برای علاقمندان به هنرهای تجسمی و هنرهای دکوراتیو و نیز هنرجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته شان است. 

2- مجسمه، آموزش مجسمه سازی       http://naghshha.blogfa.com/

این وبلاگ متعلق به یک آقای هنرمند به نام محسن دهقانی زاده است. کلیه اطلاعاتی که در زمینه رشته مجسمه سازی و یا مواد و مصالح ان و یا نحوه کار با مواد مجسمه سازی نیاز داشته باشید در این وبلاگ دیده می شود البته به انضمام تصاویر آن که باعث می شود مرجع خوبی برای اموش گام به گام مجسمه سازی باشد.

 ضمنا اگر سوالی در این زمینه داشته باشید ایشان با کمال لطف پاسخ می دهند و راهنمایی می کنند. 

از دیگر بخشهای این وبلاگ اخبار مرتبط با مجسمه سازی مثل فراخوان ها، نمایشگاه ها و بی ینال های هنری است.

3- my painting with color penil    

                                                          http://zeinab-1361.persianblog.ir                         

این وبلاگ متعلق به یک بانوی هنرمند با عنوان زینب اخوان است. در این وبلاگ می توانید  با انواع تکنیک های نقاشی و طراحی و نیز ابزارهای آن آشنا شوید.

پست های اموزشی این وبلاگ شامل آموزش مرحله به مرحله به همراه تصاویر و نیز معرفی ابزارهای مورد استفاده در آن است . ضمن اینکه تجربه های شخصی هنرمند چاشنی پست های اموزشی است. 

ضمنا اگر از ایشان راهنمایی بخواهید یا سوال داشته باشید در اسرع وقت پاسخ می دهند و با توجه به اینکه ایشان مسلط به زبان انگلیسی هستند و با هنرمندانی در سایر کشورها در تماسند ، در این زمینه هم می توانند راهنمایی های خوبی داشته باشند.